စိုင္းသီဟစိုး ဆိုက္မွအားလံုးကို လိႈက္လွဲေႏြးေထြးစြာနဲ႕ႀကိဳဆိုပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဆိုက္ကို လာေရာက္သူအားလံုး ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ပါး က်န္းမာခ်မ္းသာပါေစလို႕ ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္.....
စိုင္းသီဟစိုး ဆိုက္မွအားလံုးကို လိႈက္လွဲေႏြးေထြးစြာနဲ႕ႀကိဳဆိုပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဆိုက္ကို လာေရာက္သူအားလံုး ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ပါး က်န္းမာခ်မ္းသာပါေစလို႕ ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္.....
စိုင္းသီဟစိုး ဆိုက္မွအားလံုးကို လိႈက္လွဲေႏြးေထြးစြာနဲ႕ႀကိဳဆိုပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဆိုက္ကို လာေရာက္သူအားလံုး ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ပါး က်န္းမာခ်မ္းသာပါေစလို႕ ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္.....
စိုင္းသီဟစိုး ဆိုက္မွအားလံုးကို လိႈက္လွဲေႏြးေထြးစြာနဲ႕ႀကိဳဆိုပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဆိုက္ကို လာေရာက္သူအားလံုး ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ပါး က်န္းမာခ်မ္းသာပါေစလို႕ ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္.....
စိုင္းသီဟစိုး ဆိုက္မွအားလံုးကို လိႈက္လွဲေႏြးေထြးစြာနဲ႕ႀကိဳဆိုပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဆိုက္ကို လာေရာက္သူအားလံုး ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ပါး က်န္းမာခ်မ္းသာပါေစလို႕ ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္.....

Tuesday, December 18, 2012

0 comments:

Post a Comment